Correction to: The use of accessibility metadata in e-learning environments: a systematic literature review (Universal Access in the Information Society, (2021), 10.1007/s10209-021-00851-x)

Paola Ingavélez-Guerra, Salvador Otón-Tortosa, José Hilera-González, Mary Sánchez-Gordón

Producción científica: Contribución a una revistaComentario / debaterevisión exhaustiva

Resumen

The original article has been published with incorrect author affiliation.

Idioma originalInglés
Páginas (desde-hasta)1095
Número de páginas1
PublicaciónUniversal Access in the Information Society
Volumen22
N.º3
DOI
EstadoAceptada/en prensa - 2022

Nota bibliográfica

Publisher Copyright:
© 2022, Springer-Verlag GmbH Germany, part of Springer Nature.

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Correction to: The use of accessibility metadata in e-learning environments: a systematic literature review (Universal Access in the Information Society, (2021), 10.1007/s10209-021-00851-x)'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto