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Estudio Socioeconómico de la Población Económicamente Activa de la Provincia del Guayas Espeag
Ascencio Burgos, K. A., Franco Cedeño, E. M., Pizarro Vasquez, G. O., Dau Jarama, G. E., Bastidas Jimenez, M. J., Jara Molina, M. R., Vallejo Leon, K. R., Villacres Beltran, F. I., Herrera Avellan, F. J., Fuela Toabanda, J. C., Mosquera Quiñonez, O. A., Bravo Lindao, C. T., Velez Vasquez, V. V., Quispillo Sumba, J. P., Coronel Silva, P. A., Vera Pin, A. B., Vera Torres, H. J., Guerrero Cabrera, J. P., Chaparro Cervantes, I. M., Lindao Guaman, C. Z., Tabarez Uriarte, S. L., Salinas Quimi, I. A., Cely Alvarez, D. C., Bozada Pincay, C. I., Guaman Loza, H. W. & Mendoza Mortola, L. F.
26/09/23 → …
Project: Research and Development
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Análisis de la influencia del marketing de contenidos en el turismo interno de Ecuador
Noboa, E. L. B., Estrada, J. M. C., Nacipucha, N. A. S. & Beltrán, F. I. V., 1 Jan 2022, In: Suma de Negocios. 13, 28, p. 57-67 11 p.Translated title of the contribution :Analysis of the influence of content marketing in the domestic tourism of Ecuador Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
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Análisis de la Influencia del Marketing de Contenidos en el Turismo Interno de Ecuador
Barrera Noboa, E. L., Cueva Estrada, J. M., Sumba Nacipucha, N. A. & Villacres Beltran, F. I., 30 Sep 2022, In: Suma de Negocios. 13, 13, p. 57-67 11 p.Translated title of the contribution :Analysis of the Influence of Content Marketing on Domestic Tourism in Ecuador Research output: Contribution to journal › Article
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Cultura de Consumo y Tendencias de Marketing en Guayaquil
Vallejo Leon, K. R., Villacres Beltran, F. I. & Ascencio Burgos, K. A., 29 Jun 2020, Editorial Universitaria Abya-Yala. 310 p.Translated title of the contribution :Consumer Culture and Marketing Trends in Guayaquil Research output: Book/Report › Book
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El marketing de influencias y su efecto en la conducta de compra del consumidor millennial
Cueva-Estrada, J., Sumba-Nacipucha, N. & Villacrés-Beltrán, F., 2020, In: Suma de Negocios. 11, 25, p. 99-107 9 p.Translated title of the contribution :Influence marketing and its effect on the purchasing behavior of the millennial consumer Research output: Contribution to journal › Article › peer-review
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El Marketing de Influencias y su Efecto en la Conducta de Compra del Consumidor Millennial
Cueva Estrada, J. M., Sumba Nacipucha, N. A. & Villacres Beltran, F. I., 14 Aug 2020, In: Suma de Negocios. 11, 11, p. 99-107 9 p.Translated title of the contribution :Influencer Marketing and its Effect on the Purchasing Behavior of the Millennial Consumer Research output: Contribution to journal › Article