Resumen
The utility model refers to an installation structure of fault diagnosis equipment for moving parts of railway traffic. When in use, fault diagnosis equipment for moving parts of railway traffic is placed between two rails. The two drive wheels rest against the lower surfaces. of the two rails, since the first elastic element is located between the drive assembly and the adjusting element, even if the rails are deformed, under the action of the first elastic element, the two An elastic deformation stop is formed between the wheel drive and the rail to avoid the situation that the drive wheel is stuck at the deformation point due to deformation.
Título traducido de la contribución | Una estructura de instalación de equipos de diagnóstico de fallas para partes en funcionamiento del transporte ferroviario |
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Idioma original | Inglés estadounidense |
Número de patente | 202320158852.8 |
Fecha de prioridad | 3/02/23 |
Estado | Publicada - 24 may. 2023 |
Areas de Conocimiento del CACES
- 827A Mantenimiento industrial
Alcance de la patente
- NACIONAL
Tipo de Patente
- MODELO DE UTILIDAD
Tipología del Proyecto
- DESARROLLO TECNOLÓGICO
Grado de Alistamiento Tecnológico
- TRL3: Se han iniciado las pruebas preliminares de los componentes tecnológicos (viabilidad técnica)
Contribución al Sector Productivo
- CONSTRUCCIÓN