CIALCO: Alternative marketing channels

Washington R. Padilla, H. Jesús García

Resultado de la investigación: Capítulo del libro/informe/acta de congresoContribución de conferenciarevisión exhaustiva

7 Citas (Scopus)

Resumen

This research uses data mining techniques to establish data predicting consumption of products that are grown in areas of the Andean region of Ecuador by relatives and marketed in alternative circuits that prevent intermediary called Cialcos to improve their income groups.

Idioma originalInglés
Título de la publicación alojadaHighlights of Practical Applications of Scalable Multi-Agent Systems
Subtítulo de la publicación alojadaThe PAAMS Collection - International Workshops of PAAMS 2016, Proceedings
EditoresMaría José Escalona, Patrycja Hoffa-Dąbrowska, Vicente Julián, Paulo Novais, Javier Bajo, Sylvain Giroux, Nayat Sánchez-Pi, Rainer Unland, Ricardo Azambuja-Silveira
EditorialSpringer Verlag
Páginas313-321
Número de páginas9
ISBN (versión impresa)9783319393865
DOI
EstadoPublicada - 2016
EventoInternational Conference on Practical Applications of Agents and Multi-Agent Systems, PAAMS 2016 - Sevilla, Espana
Duración: 1 jun. 20163 jun. 2016

Serie de la publicación

NombreCommunications in Computer and Information Science
Volumen616
ISSN (versión impresa)1865-0929

Conferencia

ConferenciaInternational Conference on Practical Applications of Agents and Multi-Agent Systems, PAAMS 2016
País/TerritorioEspana
CiudadSevilla
Período1/06/163/06/16

Nota bibliográfica

Publisher Copyright:
© Springer International Publishing Switzerland 2016.

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'CIALCO: Alternative marketing channels'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto