Caracterización del ejecutivo de venta directa de productos nutricionales en la ciudad de Guayaquil

Marcelo J. Bastidas, Rosa M. Benites, Fabian I. Villacres, David A. Andrade

Resultado de la investigación: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

Resumen

Direct selling is a business with broad growth worldwide, becoming an economic and social engine. In Ecuador there are more than one million direct sales executives. The present work seeks to create groups to characterize executives of direct sales of nutritional products. 423 surveys were carried out, applying a hierarchical cluster model to generate 5 groups. The results show differences in sociodemographic characteristics and business expectations.

Título traducido de la contribuciónCharacterization of direct sales executive of nutritional products in the city of Guayaquil
Idioma originalEspañol
PublicaciónEspacios
Volumen39
N.º32
EstadoPublicada - 1 ene. 2018

Palabras clave

  • Characterization
  • Cluster
  • Direct sale
  • Ecuador

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Caracterización del ejecutivo de venta directa de productos nutricionales en la ciudad de Guayaquil'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto