La creatividad como indicador de competitividad empresarial en el panorama publicitario mexicano

Estela Núnez-Barriopedro, Jorge García-Martín, Rafael Ravina-Ripoll

Producción científica: Contribución a una revistaArtículorevisión exhaustiva

1 Cita (Scopus)

Resumen

Advertisement rankings have a high repercussion in the advertising industry. Creativity is one of the key variables in the success of the agencies. The aim of this work is making an analysis of the actual position of the Mexican advertising agencies at the Latin-American Advertising Ranking, which assess the competitiveness of the agencies for the period 2014-2016, which includes 83, 83 y 52 Mexican agencies respectively for each year.

Título traducido de la contribuciónCreativity as an indicator of business competitiveness in the Mexican advertising landscape
Idioma originalEspañol
PublicaciónEspacios
Volumen39
N.º34
EstadoPublicada - 1 ene. 2018

Nota bibliográfica

Publisher Copyright:
© 2018.

Palabras clave

  • Advertising agencies
  • Competitiveness
  • Positioning
  • Ranking creativity
  • Tendency

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'La creatividad como indicador de competitividad empresarial en el panorama publicitario mexicano'. En conjunto forman una huella única.

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