Projects per year
Fingerprint
- 1 Similar Profiles
Projects
- 1 Finished
-
Analysis of Pedagogical Models in Ecuadorian Initial Education
Ortiz Espinoza, M. E., Acosta Fastova, A. F., Arico Riera, A. N., Artos Castellano, E. C., Balseca Quintana, P. L., Cardenas Chinchero, P. L., Cepeda Espinosa, C. M., Chanatasig Quimbita, M. F., Chicaiza Anangono, D. E., Collaguazo Patiño, A. D., Cruz Carrera, A. P., Cuji Cabezas, J. N., Diaz Revelo, D. P., Espinosa Villagomez, E. K., Espinoza Granja, J. C., Evas Aucapiña, E. M., Flores Galarza, M. A., Flores Muzo, S. R., Fuentes Alquinga, E. D., Gallo Zotaminga, Y. A., Garces Castro, E. R., Granja Nuñez, A. S., Guacho Criollo, E. S., Guashpa Lluco, J. D., Guaytarilla Cumbal, D. S., Guaña Loachamin, M. M., Guevara Valdivieso, M. C., Haro Llulluna, A. P., Hidalgo Guayasamin, J. M., Huertas Neira, M. V., Iza Orozco, N. A., Jacome Alcivar, J. A., Jarrin Chimarro, J. F., Jimenez Molina, M. F., Lascano Herrera, N. N., Lita Heredia, K. L., Llumiquinga Tapia, D. F., Lopez Chicaiza, M. C., Lopez Shuguli, D. L., Loza Andrango, B. A., Maldonado Mondragon, E. H., Maldonado Paredes, C. A., Martinez Calderon, B. J., Martinez Guanin, J. E., Mejia Ron, V. E., Mosquera Felix, M. S., Muzo Gualoto, S. J., Narváez Avilés, M. A., Obando Hernandez, L. F., Padilla Mena, K. P., Paez Rayo, A. C., Pilapaña Simbaña, G. N., Porras Ruales, S. M., Quijia Chanchay, G. A., Quishpe Pineda, C. A., Ramirez Alvarado, J. V., Rojas Cabezas, P. A., Romero Simbaña, M. M., Romo Jacho, F. E., Rueda Guevara, F. B., Ruiz Dionisio, A. M., Shimpiu Antik, M. I., Sigcho Narvaez, C. L., Simbaña Guaña, L. P., Solis Gamboa, E. C., Suarez Alban, F. R., Tapia Pozo, A. S., Valencia Guallichico, E. T., Varela Rodriguez, A. B., Vasquez Viteri, V. N., Viteri Torres, N. V., Alvarez Palomeque, A. C., Diaz Salazar, H. R. & Llanos Erazo, D. G.
22/01/18 → 22/01/18
Project: Research and Development
Research output
- 2 Article
-
Dialéctica de la Plurinacionalidad como Crítica del Estado-nación Liberal
Diaz Salazar, H. R., 15 Jul 2018, In: Sophía: Colección de Filosofía de la Educación. 2018, 2018, p. 287-320Translated title of the contribution :Dialectics Of Plurinationality As Criticism Of The Liberal Nation-State Research output: Contribution to journal › Article
-
La Hermenéutica como Método para Comprender la Colonialidad del Sujeto de Abya Yala
Diaz Salazar, H. R., 30 Dec 2015, In: Sophía: Colección de Filosofía de la Educación. 19, 19, p. 47-70Translated title of the contribution :Hermeneutics as a Method to Understand the Coloniality of Abya Yala's Subject Research output: Contribution to journal › Article